Eläinten haltioitus

Kiehdonta (pakotus) [mieleen kohdistuva]

Taso

Brd 2, Dru 2

Osatekijät

P, E

Langetusaika   

perustoiminto                                                            

Kantama

Lyhyt (25 j + 5 j/2 tasoa)

Kohteet   

Eläimiä tai taikaeläimiä, joiden Älykkyys on 1 tai 2   

Kestoaika

Keskittyminen

Laistoheitto

Tahto mitätöi; ks. teksti

Loitsunsieto

Pätee                                                                        

Soitantasi, laulantasi tai huojuva liikehdintäsi pakottaa eläimet ja taikaeläimet jättämään kaiken muun ja keskittymään vain sinun katselemiseesi. Loitsulla voidaan haltioittaa vain olento, jonka Älykkyys-arvo on 1 tai 2. Heitä 2n6 selvittääksesi, monenko kestonopan edestä olentoja haltioitat. Kohteet valitaan järjestyksessä lähimpänä olevasta kauimpana olevaan, kunnes yhteenkään kantaman sisällä olevaan kohteeseen ei voida enää vaikuttaa.

Taikaeläimet, alkupedot ja hyökkäämään tai vartioimaan koulutetut eläimet saavat laistoheiton. Sellaiset eläimet, joita ei ole koulutettu hyökkäämään tai vartioimaan, eivät saa laistoheittoa.


The text on this page is Open Game Content, and is licensed for public use under the terms of the Open Game License v1.0a.